Posljednji intervju s mr.sc. Pamelom Acker

Intervju s autoricom nove knjige “Cijepljenje: Katolički pogled”, Pamelom Acker. Intervju koji je u prvih 10 dana imao 150 000 pregleda nakon čega je uklonjen. S obzirom da postoji mogućnost od ponavljanja scenarija, preporučamo gledanje što prije.


U videu ćete saznati neke bitne činjenice o cjepivima te gdje je Papinska akademija za život pogriješila po pitanju cjepiva.

Knjigu Pamele Acker možete naručiti preko našeg WebShopa na linku: https://kyrios.hr/proizvod/cijepljenje-katolicki-pogled/
ili e- maila: kyrios.books@gmail.com.

O knjizi:

“Biologinja Pamela Acker pruža uravnoteženo ispitivanje cijelog predmeta cijepljenja s katoličke perspektive, što će omogućiti katoličkim čelnicima od Pape i Biskupa* do roditelja i učitelja da donose utemeljene prosudbe o prijedlozima za određivanje cijepljenja za novi koronavirus ili za druge zarazne bolesti.

Autorica je idealno kvalificirana za poduzimanje ovog zadatka. Pobožna katolkinja, magistrica biologije na Katoličkom sveučilištu u Americi, Pamela je radila na polju razvoja cjepiva i ima pravu kombinaciju znanja i iskustva za procjenu znanstvene osnove za cijepljenje kako se trenutno prakticira. U svojoj knjizi Acker čitatelja vodi kroz povijest cijepljenja, dok daje sveobuhvatan uvod u čuda božanski dizajniranog ljudskog imunološkog sustava. Oslanjajući se na najnovija istraživanja na tom području, Acker pojašnjava mnoge problematične aspekte cijepljenja kako se trenutno prakticira i objašnjava kako oni proizlaze iz materijalističkog, mehanicističkog, evolucijskog razumijevanja ljudske osobe koja čovjeka nastoji vidjeti kao skup dijelova, a ne kao božanski dizajnirani kompozit tijelo-duša. Snažnim primjerima pokazuje kako je evolucijski pristup proučavanju bolesti imao katastrofalne posljedice za znanstvena i medicinska istraživanja te podržao održavanje neadekvatnih kriterija za procjenu učinkovitosti i opasnosti od cijepljenja kako se trenutno prakticira.”

* (Kristovi vjerni mogu slobodno objaviti svoje potrebe, posebno svoje duhovne potrebe i svoje želje pastirima Crkve. Oni imaju pravo, doista ponekad DUŽNOST, u skladu sa svojim znanjem, kompetencijama i ugledom, svetim Pastirima očitovati svoje stavove o pitanjima koja se tiču dobra Crkve. Oni također imaju pravo iznositi svoje stavove drugim vjernicima, ali pritom moraju uvijek poštivati integritet vjere i morala, pokazivati dužno poštovanje svojim pastirima i uzimati u obzir i opće dobro i dostojanstvo pojedinaca.” (Zakonik kanonskog prava, 212)